Rajono gyventojai bei kiti geriamojo vandens vartotojai ir besinaudojantys nuotekų šalinimo paslaugomis kasdien jaučia bendrovės darbo rezultatus, todėl tik jie geriausiai gali įvertinti jos darbą. Kasdieną bendraujant su vartotojais tiek tiesiogiai, tiek susisiekiant telefoniniais skambučiais esminių nusiskundimų nebuvo. Pagrindinis bendrovės bruožas šiuo klausimu – konkretumas, siekiant išspręsti iškilusias problemas, kuo greičiau ir efektyviau likviduoti avarijas vandentiekio ir nuotekų tinkluose bei vandentiekos ir vandenvalos objektuose. Šių klausimų efektyviam sprendimui bendrovės dispečerinės dirba ištisą parą, todėl įvykus avarijai ar kitiems gedimams operatyviai iškviečiami reikalingi darbuotojai ir po darbo bei išeiginėmis ar švenčių dienomis. Visos avarijos yra laiku ir kokybiškai likviduotos, todėl vandens vartotojai gamybinių sutrikimų bei didelių nepatogumų neturėjo.
Įvykus avarijai tinkluose, kurios neįmanoma likviduoti per 24 valandas, vartotojams geriamasis vanduo buvo pristatomas vandenveže mašina ne rečiau kaip 2 kartus per parą. Didėjant geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų surinkimo paslaugos vartotojų skaičiui, plečiasi bendrovės pardavimų ir abonentų skyriaus darbo apimtys. Su kiekvienu abonentu bei vartotoju sudaromos vandens teikimo ir nuotekų nuvedimo sutartys, vyksta vandens skaitiklių įrengimas, jų keitimas, patikra ir remontas. Bendrovė daug dirba, kad klientai laiku atsiskaitytų už jiems suteiktas paslaugas.